Veel gestelde vragen

Wij werken dagelijks aan een compleet aanbod en minstens zo complete bijhorende informatie. Toch kan het natuurlijk zo zijn dat je jouw vraag niet beantwoord krijgt op onze webshop. Wij helpen hier alsnog graag bij, staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op! Wat is de levertijd van de artikele

Contact

Hoe kan ik contact opnemen met Huisdierplezier?

Heeft u vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij helpen u graag verder.Β Onze experts staan ​​7 dagen per week klaar om al uw vragen te beantwoorden.

Neem contact op met: info@huisdierplezier.nl

Hoe lang duurt het voordat ik antwoord krijg?

Wij streven er altijd naar om elke vraag binnen 48 uur te beantwoorden.

Producten

Hoe vind ik de juiste maat?

Wij adviseren u om de maattabel op de productpagina te raadplegen.

Het product of de maat die ik wil is niet op voorraad, wat nu?

Op de betreffende productpagina kunt u uw e-mailadres achterlaten.Β Dit doe je door op 'Maat niet op voorraad?' te klikken.Β knop bij het kiezen van de maat.Β Zo krijg je automatisch bericht zodra het artikel weer op voorraad is.

Hoe kan ik mijn vouchercode of cadeaukaart inwisselen?

Om het winkeltegoed te verzilveren, kunt u de vouchercode toevoegen in het eerste deel van het afrekenen.Β Nadat u dit heeft gedaan, wordt de voucherwaarde van het aankoopbedrag afgetrokken.

Bestellingen & Betaling

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

U kunt betalen met Ideal, Paypal, Mastercard, Visa, Maestro, Google Pay, Apple Pay, Amex, Bancontact en Klarna.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Helaas kunnen wij de gegevens van uw bestelling niet wijzigen nadat deze is geplaatst, omdat wij uw bestelling zo snel mogelijk verwerken en verpakken.

Ontvang ik een orderbevestiging?

Direct na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u per e-mail een orderbevestiging.Β Deze e-mail bevat het bestelnummer (bestaande uit 5 cijfers), het besteloverzicht en het verzendadres.

Ik heb onjuiste adresgegevens ingevuld, kan dit gewijzigd worden?

Wij vertrouwen op de juistheid van de door onze klanten verstrekte adresgegevens.Β Als u een onjuist verzendadres heeft ingevoerd en het pakket op dat onjuiste adres wordt afgeleverd, of als het pakket naar het plaatselijke postkantoor wordt gestuurd en niet wordt opgehaald, houd dan rekening met het volgende:

  • Het is uw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat u op het moment van aankoop nauwkeurige en actuele verzendinformatie verstrekt.
  • Als het pakket door een fout van uw kant op een verkeerd adres wordt afgeleverd, of als het naar het plaatselijke postkantoor wordt gestuurd en niet op tijd wordt opgehaald, betalen wij maximaal 50% van de waarde van het product terug.
  • We raden u aan uw verzendgegevens zorgvuldig te controleren voordat u uw bestelling bevestigt, om eventuele leveringsproblemen te voorkomen.

Verzenden

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij leveren aan BelgiΓ« en Nederland.Β Huisdierpleizer bestellingen worden verzonden met GLS.

Wat is de levertijd?

Wij streven dagelijks naar een snelle levering van onze pakketten. Is jouw bestelde product voorradig en besteld op een werkdag voor 13:00 uur? Dan versturen wij de bestelling dezelfde dag. Bestel je vrijdag na 13:00 uur of later in het weekend dan wordt de bestelling op maandag verzonden. Uitzonderingen gelden voor nationale feestdagen in Nederland Γ©n BelgiΓ«! Onze producten worden namelijk vanuit BelgiΓ« verzonden naar onze klanten.Β 

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland/BelgiΓ«- €4,95 (Gratis voor bestellingen boven de €75)

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra uw pakket wordt verzonden, sturen wij u een e-mail met een Track en Trace.Β Hier kunt u de status van uw bestelling terugvinden en indien nodig de bezorgservice voorzien van aanvullende instructies.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?

Heeft u uw bestelling niet ontvangen? Het spijt me dat te horen! Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging met het ordernummer. Dezelfde dag wordt uw bestelling verzonden. Hier ontvang je een e-mail met een track en trace om het pakket te volgen. Heeft u deze mail niet ontvangen of is de status van uw pakket onduidelijk?

Neem dan contact met ons op via Info@huisdierplezier.nl

Mijn Track & Trace geeft aan dat mijn bestelling is geretourneerd.Β Wat moet ik doen?

Neem dan contact met ons op via info@huisdierpleizer.nl.Β EΓ©n van onze medewerkers van de klantenservice gaat onderzoeken wat er is gebeurd en komt zo snel mogelijk met een oplossing.

Retouren en ruilen

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Retourperiode

Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen, waarin de klant zijn of haar pakket kan retourneren op enkel voorwaarden.Β Deze 14 dagen gaan in op het moment dat het pakket is ontvangen.Β Houd er rekening mee dat de retourzending binnen deze 14 dagen naar ons moet worden teruggestuurd.

Voorwaarden retourneren

Bij Huisdierplezier begrijpen we dat er momenten kunnen zijn waarop je bestelling niet volledig aan je verwachtingen voldoet. We willen ervoor zorgen dat je tevreden bent met je aankoop, daarom bieden we een retourbeleid van 14 dagen aan. Hier zijn de specifieke voorwaarden die van toepassing zijn:

  1. Het product moet compleet zijn en voorzien zijn van de originele kaartjes en verpakking.
  2. HetΒ product is niet gebruikt, is schoon en niet gewassen (bevat geen dierlijke haren).
  3. Het product mag niet geopend zijn of tekenen van gebruik vertonen.
  4. Helaas kunnen we hygiΓ«nische producten niet retour nemen.

Indien jouw product aan deze voorwaarden voldoet, kun je het binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen.

Hier is wat je moet doen:

  1. Voeg de pakbon van jouw bestelling toe aan het retourpakketΒ en voegΒ jouw ingevuld retourformulier toe aan het retourpakket.
  2. Je hebt de vrijheid om te kiezen naar welk postkantoor of postpunt je het pakket brengt voor verzending.
  3. Breng het pakket naar een pakketdienst van jouw keuze. Plak het zendlabel over het originele zendlabel,Β maar schrijf niet op de doos. Als het een klein artikel is, mag dit natuurlijk ook in een envelop worden verzonden. De kosten van de retourzending worden door ons niet vergoed, en we kunnen helaas geen retourlabel verschaffen.

Verzendkosten worden dus niet gerestitueerd.Β 

Wat zijn de retourkosten?

Retourneren is voor eigen rekening en afhankelijk van de koerier en het land van waaruit u uw pakket retourneert. Voor de administratie en verwerking zal er 10% van de terugbetaling afgehouden worden.

Hoe kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Het ruilen of retourneren van een bestelling isΒ heel eenvoudig.

Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling een e-mail naar info@huisdierplezier.nl waarin u aangeeft dat u één of meerdere producten wilt ruilen. Wij sturen u direct de retourinstructies toe.

Hoe lang duurt het om een ​​product te ruilen?

Nadat uw retourzending door ons magazijn is ontvangen, verwerken wij uw retourzending binnen 10 dagen.Β In de meeste gevallen wordt uw ruilwens binnen enkele dagen uitgevoerd.Β U ontvangt altijd een bevestigingsmail met een trackingcode zodra uw nieuwe bestelling is voltooid.

Wat kan ik doen als mijn ruilproduct niet meer beschikbaar is?

Vraag ons klantenserviceteam naar de mogelijkheden.Β Wij geven u dan een update over wanneer wij verwachten het product te kunnen leveren.Β Als je je retour al hebt aangemaakt en het product is uitverkocht, nemen wij contact met je op en zoeken we samen met jou naar een oplossing.

Waar kan ik mijn ordernummer vinden om mijn retour aan te melden?

Uw bestelnummer vindt u in de bevestigingsmail die u heeft ontvangen na het plaatsen van uw bestelling.Β Dit is een vijfcijferige code.Β Indien u deze e-mail niet terugvindt, kijk dan zeker uw spam folder na.

Wat moet ik doen als een product defect of beschadigd wordt geleverd?

Helaas komt het wel eens voor dat een product beschadigd raakt tijdens verzending.Β Uiteraard lossen wij dit graag met u op.Β Stuur dan een bericht naarΒ info@huisdierplezier.nlΒ met een foto van de klacht.Β Onze klantenservice zal zo snel mogelijk samen met u zoeken naar een oplossing.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling buiten de retourtermijn wil retourneren?

Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen, waarin de klant zijn of haar pakket zonder opgave van reden mag retourneren.Β Deze 14 dagen gaan in op het moment dat het pakket is ontvangen.Β Houd er rekening mee dat de retourzending binnen deze 14 dagen naar ons moet worden teruggestuurd.Β Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan bieden wij u de mogelijkheid om het product om te ruilen voor een vervanging of winkeltegoed.Β Vraag onze klantenservice naar de mogelijkheden.

Hoe lang duurt een terugbetaling?

Wij doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken.Β Na ontvangst van uw retour in ons magazijn verwerken wij deze binnen 10 werkdagen.Β Op uw track en trace die u bij uw retourzending ontvangt, kunt u zien wanneer het pakket bij ons magazijn is aangekomen.Β Vanaf dan gaan de 10 werkdagen in.Β Nadat de terugbetaling heeft plaatsgevonden, ontvangt u hierover bericht.Β Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op uw bankrekening.

Pers en carrière

Hoe kan ik contact met u opnemen voor persvragen?

Voor eventuele persvragen kunt u contact met ons opnemen viaΒ info@huisdierplezier.nl

Hoe kan ik contact met u opnemen voor loopbaanvragen?

Leuk om te horen dat je geΓ―nteresseerd bent om bij Huisdierpleizer te werken.Β Stuur ons een bericht viaΒ info@huisdierplezier.nlΒ en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.