Klantenbeoordelingen

3632 Klantenbeoordelingen
8.8
93% beveelt dit bedrijf aan

Laatste beoordeling

16 dagen geleden
Filter by: 5 sterren (2488)
4 sterren (836)
3 sterren (143)
2 sterren (81)
1 sterren (84)
Maria
Breda
Aanbeveling: Nee
2018-02-02 09:15:01

Pluspunten

Mijn aankoop viel tegen. De klantenservice handelt snel de klacht af in een vriendelijk positief contact.

Verbeterpunten

Kwaliteit van artikelen kan vele malen beter.

Antwoord van Huisdierplezier

Fijn dat u tevreden bent over onze klantenservice. Natuurlijk vinden we het wel erg jammer om te horen dat de kwaliteit van uw aankoop tegenvalt. Wist u dat u via de website een productbeoordeling kunt achterlaten?
5
Janneke
Kekerdom
Aanbeveling: Nee
2018-02-01 23:15:01

Pluspunten

Helaas viel het konijnenhok veeeel kleiner uit en hebben de twee konijntjes onvoldoende ruimte om te bewegen

Verbeterpunten

Goede productomschrijving

Antwoord van Huisdierplezier

Wat jammer dat het konijnenhok kleiner uitvalt dan u gedacht had. Op onze website vindt u bij elk hok productspecificaties waarbij de juiste afmetingen staan vermeld. Wellicht is het mogelijk een extra ren aan het hok te plaatsen waardoor uw konijnen toch voldoende bewegingsruimte hebben.
3
Jeanine alblas
Ridderkerk
Aanbeveling: Nee
2018-01-31 14:15:01

Pluspunten

Overzichtelijk en makkelijke site

Verbeterpunten

Duidelijk zijn wanneer het bezorgt word. Aan het einde van mijn bestelling stond dat het de andere dag zou komen maar dat werd 3 dagen later....erg jammer kostte me nog een ander kooitje. Want het parkietje kwam

Antwoord van Huisdierplezier

Wat vervelend dat uw bestelling niet op tijd bezorgd is. We gaan natuurlijk uitzoeken waar het hier is mis gegaan. Onze excuses voor het ongemak.
3
Godelieve
Heppen
Aanbeveling: Nee
2018-01-31 14:15:01

Pluspunten

Het tijdstip van aa konst thuis klopte Mooie site Wachten nu nog op teruggestorting geld retour! binnen de 14 dagen,dus daar kunnen we nog niets over oordelen

Verbeterpunten

De beschrijving op de site klopt niet met de werkelijkheid! Dat is bedrog in onze ogen! En het retourgeld zijn we kwijt,door er een hondenfiets mandje te bestellen welke de maten foutief waren op beschrijving! Beter informeten nr de klanten toe! Noout nog met andete sutes tegen gekomen Slechte reclame voor jullie

Antwoord van Huisdierplezier

Wat vervelend dat de productbeschrijving volgens u niet juist is. Naar ons idee is dit uiteraard wel het geval. Als de afmetingen van de door u ontvangen fietsmand afwijken van de informatie op onze website gaan wij natuurlijk kijken hoe we dit voor u kunnen oplossen. Helaas is dit inmiddels niet meer mogelijk gezien u de fietsmand al retour gezonden heeft.
5
H. Boer
Noordbroek
Aanbeveling: Nee
2018-01-31 08:15:01

Pluspunten

De klantenservice stond me vriendelijk te woord en hebben er alles aan gedaan om de 'verdwenen' bestelling te vinden

Verbeterpunten

Nog nooit eerder wat besteld bij huisdierplezier.nl En gelijk bij de eerste keer, verdwijnt mijn bestelling. Na een paar dagen gebeld.....en de dag erna nogmaals. Toen is er een nieuwe bestelling geplaatst en had ik de volgende dag alles in huis.

Antwoord van Huisdierplezier

Wat jammer dat de levering van uw bestelling niet goed verlopen is de eerste keer. Helaas raakt er af en toe een pakket kwijt tijdens de verzending. Gelukkig komt dit niet vaak voor. Fijn dat het tweede pakket dat we naar u verzonden hebben wel goed bij u is aangekomen. Onze excuses voor het ongemak!
5
Maike
Amsterdam
Aanbeveling: Ja
2018-01-29 19:37:01

Pluspunten

Snelle service. Precies zoals beloofd.

Verbeterpunten

Klant heeft geen reactie geplaatst
10
Ines
Boortmeerbeek
Aanbeveling: Ja
2018-01-29 10:17:01

Pluspunten

Het pakket is in perfecte staat geleverd. De prijskwaliteit verhouding is ook tiptop.

Verbeterpunten

Best een echte datum van levering erbij zetten. Bij mijn bestelling stond er 1 werkdag leverperiode, maar niet dat het bedrijf of leverancier met vakantie was en ik veel langer heb moeten wachten. Dat was natuurlijk geen ramp maar het zou beter zijn mocht er een bericht met een datum van werkelijke zending gestuurd zijn.
8
jordy
waddinxveen
Aanbeveling: Ja
2018-01-27 14:59:31

Pluspunten

snelle levering en een hele goede prijs-kwaliteit verhouding

Verbeterpunten

Klant heeft geen reactie geplaatst
10
Leslie
Aanbeveling: Ja
2018-01-23 19:13:08

Pluspunten

levering op de afgesproken dag

Verbeterpunten

levering was niet tussen de opgegeven uren, nu was er slechts een tijdspanne van één uur opgegeven en dat is misschien wat krap
8
Eveline
Groningen
Aanbeveling: Ja
2018-01-22 11:29:53

Pluspunten

Ik heb vorige week voor het eerst bij Huisdierplezier besteld en het is me heel erg goed bevallen! Super snelle service; het bestelde artikel wordt snel geleverd. Je wordt als klant zijnde goed op de hoogte gehouden van waar je bestelling zich bevindt en wanneer het wordt afgeleverd. En bovendien heb je door het ruime assortiment veel keuze! Verder wordt er bij eventuele klachten/mankementen aan het artikel zeer snel, vakkundig en vooral klantvriendelijk gehandeld. De krabpaal die ik had besteld trok binnen een paar dagen krom. Eenmaal retour gemeld (via bol.com) kreeg ik meteen een mailtje waarin medeleven werd getoond en werd aangegeven dat er zo snel mogelijk een nieuw exemplaar opgestuurd zou worden. Binnen 3 dagen had ik al een nieuwe krabpaal!! Kortom; een zeer klantvriendelijk, vakkundig en snel handelend bedrijf!!! Mijn complimenten! Daar kunnen veel andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Ik ga in de nabije toekomst zeker nog meer dierenartikelen voor mijn 2 katten bij jullie bestellen! en ik zal dit bedrijf ook zeker aanbevelen aan anderen in mijn omgeving. Met vriendelijke groet, Eveline Hoelen

Verbeterpunten

Ik heb geen verbeterpunten of tips voor dit bedrijf!

Antwoord van Huisdierplezier

Bedankt voor de complimenten. Graag tot ziens!
10