• A-kwaliteit
  • Meer dan 20.000 producten
  • Achteraf betalen mogelijk
Angelique.K - 9
Pluspunten
"Goede service en snelle reactie bij problemen. Mijn product was helaas kapot gegaan onderweg, wat na..."
  • 0031 (0)850 - 656263
Menu

Klantenbeoordelingen

4704 Klantenbeoordelingen
8.8
93% beveelt dit bedrijf aan

Laatste beoordeling

3 dagen geleden
Filter by: 5 sterren (3226)
4 sterren (1067)
3 sterren (195)
2 sterren (108)
1 sterren (108)
Bianca Klap
Veendam
Aanbeveling: Nee
2019-06-17 11:15:02

Pluspunten

Redelijk snelle levering

Verbeterpunten

Communicatie Waar voor je geld krijgen. Meerdere onderdelen in het pakket waren kapot of beschadigd.

Antwoord van Huisdierplezier

Beste, Wat vervelend dat uw bestelling met schade is geleverd. Dit natuurlijk niet de bedoeling! Heeft u al contact met ons opgenomen om dit te bespreken? We willen graag met u meekijken om samen tot een goede oplossing te komen! Alvast bedankt
5
Angelique.K
Aanbeveling: Ja
2019-06-17 09:58:26

Pluspunten

Goede service en snelle reactie bij problemen. Mijn product was helaas kapot gegaan onderweg, wat natuurlijk altijd een keer kan gebeuren, maar er werd dezelfde dag nog gereageerd en 2 dagen later een vervangend product gratis opgestuurd.

Verbeterpunten

Klant heeft geen reactie geplaatst

Antwoord van Huisdierplezier

Bedankt voor uw feedback!
9
Margaretha
Arnhem
Aanbeveling: Nee
2019-06-17 08:15:01

Pluspunten

Klant heeft geen reactie geplaatst

Verbeterpunten

3 dagen later geleverd dan afgesproken. meer dan de helft van de bestelde artikelen ontbrak. (wel verrekend gelukkig). wordt door bedrijf geen actie ondernomen om de bestelling alsnog optijd te bezorgen. je hebt pech en moet gewoon wachten.

Antwoord van Huisdierplezier

Vriendelijk bedankt voor jouw terugkoppeling! Ik zie een aantekening dat er inderdaad contact is geweest aangaande de levertijd welke in het weekend viel. We vinden het heel vervelend dat dit onduidelijk was voor u bij het bestellen en gaan deze feedback meenemen!
1
Chantal
Alkmaar
Aanbeveling: Nee
2019-06-17 07:15:01

Pluspunten

Niks. Jullie reageren niet eens op de mail. Ontzettend slechte kooi ontvangen. Wil hem terug sturen Dit vind ik niet normaal

Verbeterpunten

Reageren op de mail... De kooi

Antwoord van Huisdierplezier

Bedankt voor uw bericht! Ik heb begrepen van mijn collega dat jullie samen tot een oplossing zijn per email. Ik verwacht dat uw beoordeling eerder al geschreven is? Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op, we staan graag voor u klaar!
1
Beezemer
Rotterdam
Aanbeveling: Ja
2019-06-16 12:15:02

Pluspunten

Snel aan de telefoon bereikbaar

Verbeterpunten

Kontact naar de klant toe om te vertellen dat iets later komt en niet in staat om een oplossing te vinden om klant te vreden te stellen

Antwoord van Huisdierplezier

Bedankt voor uw feedback! We nemen dit mee voor de toekomst
5
Gregori
Alkmaar
Aanbeveling: Ja
2019-06-14 20:38:14

Pluspunten

De levering is nog wat aan de trage kant verder is het een top bedrijf. Heel klantvriendelijk behulpzaam en goed bereikbaar

Verbeterpunten

Levertijd

Antwoord van Huisdierplezier

Bedankt voor jouw compliment, we gaan de opmerking mbt de levering zeker meenemen in onze evaluatie. Veel plezier van de aankoop!
8
Patricia
Dilsen-stokkem
Aanbeveling: Ja
2019-06-14 18:06:32

Pluspunten

Correcte levering en heel snel ontvangen

Verbeterpunten

Ik kan er geen enkele opnoemen

Antwoord van Huisdierplezier

Fijn! Bedankt voor de fijne review
9
Hugo
Sint Willebrord
Aanbeveling: Nee
2019-06-14 08:15:01

Pluspunten

Slechte kwaliteit hout van de volière

Verbeterpunten

Beter nakijken bij inpakken
4
Marjan
Nieuw-beijerland
Aanbeveling: Ja
2019-06-14 08:10:58

Pluspunten

Prima levering, goede klantenservice.

Verbeterpunten

1 dag later dan verwacht, en ik heb geen email ontvangen met track and tracé.
10
Marga
Aanbeveling: Ja
2019-06-12 15:39:48

Pluspunten

Levering op tijd

Verbeterpunten

Geen gratis terugzenden als artikel niet voldoet.
8