• A-kwaliteit
  • Meer dan 20.000 producten
  • Achteraf betalen mogelijk
D. - 10
Pluspunten
"Klantvriendelijk, snelle levering. Niks op aan te merken!"
  • 0031 (0)850 - 656263
Menu

Kippenhok Ginger

€ 175,00
  • voor 13.00 besteld, de volgende werkdag in huis
  • SSL Veilig winkelen & betalen
  • Retourneren binnen 14 dagen!
Beschrijving

kippenhok Ginger - Bruin 100 x 79 x 64 cm

Kippenhok Ginger. Het kippenhok Ginger is een compact schuilhok voor kippen. Het hok is uitermate geschikt voor het plaatsen in een dierenren. Dit kippenverblijf is eenmaal gebeitst maar geadviseerd wordt om dit nog eenmaal te behandelen voor een langer behoud. Afmeting 100 x 79 x 64 cm

Afmetingen:

100 x 79 x 64 cm

Afmetingen legnest: 28 x 79 cm

Is dit kippenhok niet wat je zoekt? Bekijk dan al onze andere kippenhokken en kippenhokken met ren!

Specificaties van Kippenhok Ginger

  • Afmeting 100 x 79 x 64 cm
  • Levertijd voor 13.00 besteld, de volgende werkdag in huis
  • Buitenmaat inlc.dak (BxDxH) 100x79x64
  • Hoofd materiaal kippenhok Hout
  • Dakbedekking Dakleer
  • Dak openklapbaar Ja
  • Trapje Ja
  • Trapje Ja
  • Afmeting legnest (H x B x D) 28 x 79 cm
  • Onderhoud Periodiek onderhoud
  • Openklapbaar dak Ja
  • Merk Flamingo
  • Materiaal Hout
  • Aantal klein ras 2
  • Aantal middelgroot ras 1
  • Aantal groot ras 1
  • Dakbedekking Dakleer
  • Kleur Bruin
Verzenden

Welke pakketdienst levert mijn pakket?

De bestelling wordt bezorgd door de pakketdienst DPD in Nederland en België. U kunt met DPD in contact komen via de contactpagina.
De houten dierenverblijven uit eigen productie worden geleverd door onze eigen koerier.

Wanneer kan ik mijn bestelling in huis verwachten?
Wij geven op onze website bij elk artikel aan wat de verwachte levertijd is. Daarnaast wordt de verwachte leverdatum aangegeven in uw winkelmandje. U kunt er vanuit gaan dat de bestelling op de aangegeven dag geleverd wordt. Het kan natuurlijk voorkomen dat er iets misgaat tijdens de levering waardoor uw bestelling helaas vertraging oploopt.
Wanneer u betaald heeft via bankoverschrijving kan de levertijd afwijken. De bestelling wordt  verzonden nadat het bedrag bij ons is binnengekomen. 

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Als uw bestelling ons magazijn verlaat ontvangt u een mail met daarin een track en trace code. Hiermee kunt u de bezorging van uw pakket volgen. 

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben als de bezorger langskomt?
Als er niemand aanwezig is op het moment van bezorging wordt uw bestelling bij de buren afgegeven of de bezorger laat een niet-thuis kaart achter in de brievenbus.

Waarom worden er verzendkosten berekend bij mijn bestelling?
In tegenstelling tot vele andere webwinkels berekenen wij de verzendkosten niet in bij de prijs van het product. Wij berekenen voor iedere bestelling eenmaal verzendkosten. Indien u meerdere producten besteld, betaalt u dus slechts één keer verzendkosten. 
De verzendkosten zijn € 4,95 tenzij het anders wordt aangegeven bij het product. Voor de verzending van bouwwerken uit onze eigen productie worden €50,00 verzendkosten gerekend. 

Retourneren

Hoe werkt retourneren?


• Je kunt een artikel binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.

• We vragen je de artikelen in een kartonnen doos of stevige envelop te verpakken. Op de doos of envelop dient duidelijk ons adres vermeld te staan. Voeg in het pakket (een kopie van) je factuur toe of het retourformulier. Je kunt zelf kiezen door welk koeriersbedrijf je het pakket laat verzenden. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor jezelf. Let op: bewaar je verzendbewijs goed!

• Nadat je het pakket retour gezonden hebt, verzoeken wij je om je retourzending aan te melden op onze website via dit formulier. Helaas kunnen wij zonder dit formulier je retourzending niet in behandeling nemen. Als wij over alle gegevens beschikken ontvang je binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug.

Retouradres:
Leinserondweg 19a
5465 RV, Veghel

Onder welke voorwaarden kun je een artikel retourneren?

1. Het artikel is retour aangemeld binnen de zichttermijn van 14 dagen.
2. Het artikel is compleet en in originele staat. Indien mogelijk stuur je het artikel terug in de fabrieksverpakking.
3. Het artikel is niet gebruikt.

Wat moet je doen als je een verkeerd of beschadigd artikel heb ontvangen?


Het is natuurlijk erg vervelend dat je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen heeft.
Wij vragen je in geval van schade binnen twee werkdagen ons schadeformulier in te vullen. We verzoeken je foto’s van de schade toe te voegen aan het formulier met daarbij vermeld (indien van toepassing) welke onderdelen het betreft. We zullen samen op zoek gaan naar een passende oplossing.
Indien je een verkeerd artikel ontvangen hebt, verzoeken wij je binnen 2 werkdagen na ontvangst te mailen naar klantenservice@huisdierplezier.nl.

Betalen

Betaalmethodes


  • • IDeal
  • • Bankoverschrijving
  • • PayPal
  • • Visa/Mastercard
  • • Klarna - Achteraf betalen

Huisdierplezier biedt verschillende, veilige mogelijkheden voor de betaling. Betalen is mogelijk via Ideal, Paypal, bankoverschrijving, Visa of Mastercard. Betaalt u liever nadat u de bestelling ontvangen heeft? Ook dat is mogelijk! Tijdens het afrekenen kiest u voor de optie 'Achteraf betalen'. U ontvangt van Afterpay (België) of Klarna (Nederland) een factuur welke u binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling kunt voldoen. 

Reviews

Gemiddelde beoordeling

    Laatste review(s)

  • Correcte prijs/kwaliteit verhouding

    "Voor de prijs die we betaalden is dit zeker kwalitatief voldoende. Ikzelf heb twee hennen en een haan en dat is ideaal voor dit hok. Ik hoop dat het ook duurzaam is, want de dikte van het hout is relatief beperkt en niet zo dik. Leghokje voor de kippen heb ik voor alle zekerheid ondersteund met klinkers, zodat het niet zwevend is. Makkelijk in elkaar te steken"
    Geplaatst door: Thijs David

Dit zal u ook wel bevallen